HTML

Zombis gondolatok

Gondolataimat virtuális papírra vetettem.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.02.14. 07:54 Tzombi

Az első

Sokat gondolkoztam, hogy mi is legyen az első bejegyzésem témája, de minden jónak tűnő ötlete elvetetem. Igazándiból nem nem tudtam választani közöttük.
Egy másik blogról költöztem el, ott nem nézték jó szemmel a gondolataimat, és ezek után már kissé keserű a szám íze. Pedig semmi olyasmit nem tettem, nem mondtam, ami a  felháborodást okozta, csak a saját gondolataimat írtam le. Hogy ez nem egyezik a nagy többséggel ízlésével, arról már mégsem én tehetek. Nem teszem véka alá az érzéseimet.

De majd a jövő sok mindent megold.

Szólj hozzá!

Címkék: nincs


A bejegyzés trackback címe:

https://zombis.blog.hu/api/trackback/id/tr44338625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása